גוגל הוציאה ביום שלישי עדכון לכרטיסי הפעילות של משתמשיה , כעת מוצגים קישורים לדפים בהם ביקרת בעבר וחיפושים אותם עשית, כדי להתמקד בשלושה תחומים עיקריים: עבודה, קניות ואוכל. גוגל בחרה להוסיף פיצ'רים חדשים שמקלים על פעולות המשתמש, בין אם זה למצוא עבודה חדשה, לבשל ארוחה או לרכוש מוצר או שירות כלשהו אשר בו הוא חפץ. 

אם השתמשת בחיפוש בגוגל כדי לחפש מידע על משהו שאתה רוצה לקנות, כרטיס פעילות הקניות יציג מוצרים עליהם הסתכלת בעבר, ראשי גוגל בטוחים כי הוספת פיצ'רים הללו יקלו על המשתמש בהשוואה וצפייה בדברים שהוא מעוניין בהם. החיפוש יציג גם מוצרים אם הם הופיעו בכתבה אותה המשתמש קרא לאחרונה במגזינים אינטרנטים שונים או בכתבות העורכות השוואה בין מוצרים מסוימים לדוגמה קונסולות משחק או מצלמות וידאו.

כמו כן, כרטיס פעילות המשרות יציג משרות חדשות ורלוונטיות למשתמש לפי מידע אשר נאסף עליו. זה יכול לעזור רבות בתהליך חיפוש העבודה של המשתמש בפוסטים שונים ברשתות החברתיות או באתרים הייעודיים לחיפוש עבודה.  כרטיס פעילות הקניות של גוגל יציג מוצרים אשר ביצעת עליהם חיפוש בעבר ובזכות כך גוגל יוכל להרוויח כסף רב בעזרת שיתופי פעולה עם חברות שונות שיחשקו להופיע באותן תוצאות חיפוש.

כשמדובר בכל מה שקשור לאוכל ובמיוחד למתכונים, כרטיס הפעילות המעודכן לאותה קטגוריה יציג מתכונים רלוונטיים יותר הקשורים לחיפושי עבר אחר מנה מסוימת סגנון אוכל מסויים וכו'. כשאתה מחפש מתכוני להכנת הפירה הטוב ביותר, למשל, גוגל תציג מתכונים קשורים אשר אתה צפית בהם לאחרונה או אנשים הקרובים אלייך צפו ובנוסף, תציג תצוגה מקדימה עם תמונה ממוזערת כדי לעזור לך לבצע את הבחירה הנכונה ביותר.