אינסטגרם הודיעה השבוע כי היא מרחיבה את הגישה לחנות אינסטגרם לעסקים רבים יותר, כולל יוצרים שרוצים למכור סחורה משלהם. כדי לאפשר התרחבות זו, החברה הציגה "דרישות זכאות למסחר" חדשות המציעות מערך הנחיות שעל עסקים שמעוניינים לעמוד בהן, על מנת להעפיל למכירת אינסטגרם. לדוגמה, ההנחיות מציינות שחשבון אינסטגרם חייב לייצג את החנות או האתר ממנו נמכרים המוצרים – כלומר, רישום של מוצרים חייב להיות זמין לרכישה ישירה באתר האינטרנט של המוכר או דרך פייסבוק או אינסטגרם. החשבון אינו יכול לשמש פלטפורה למכירה שיתופית.

על חשבון האינסטגרם להפגין גם "אמינות" בכך שהוא בעל נוכחות אותנטית ומבוססת ובסיס עוקבים מספיק. כללים אחרים מתמקדים בשיטות העבודה המומלצות, כמו אי הצגת מידע על מחירים וזמינות מטעות, וקביעת מדיניות החזר באופן ברור שלא משתמע לשתי פנים. מוכרים חייבים גם להיות בשוק נתמך ולעמוד בכל המדיניות האחרת באינסטגרם, כמו תנאי השימוש וההנחיות לקהילה. דרישות אלה ייכנסו לתוקף ב- 9 ביולי בכל השווקים בהם נתמכת קניות אינסטגרם.

לאחר ההרשמה העסקית, בעלי העסקים יקבלו הודעה ברגע שהם יאושרו כדי שיוכלו להתחיל לתייג מוצרים. אם העסק לא אושר, הם יקבלו סיבה ברורה מדוע אינם עומדים בדרישות , כך שיוכלו לנקוט בצעדים הדרושים לאישור. כמו כן, אינסטגרם תעדכן את זרימת האובייקטים שלה לעסקים חדשים, בעוד שעסקים קיימים באינסטגרם יקבלו הודעה בתוך האפליקציה בשבועות הבאים עם הוראות כיצד לעמוד בתקנון החדש.

החברה צופה את הרחבת שירות הקניות כדי לאפשר למספר רחב יותר של עסקים קטנים ואפילו יוצרים בודדים למכור בפלטפורמה שלה. זה יכול לכלול מוזיקאים שמוכרים את סחורתם, בלוגרי אוכל שמוכרים כלי בישול משלהם או כל יוצר אחר שיש לו לפחות מוצר אחד למכור.