בהשראת מישל טרוני

מומחה לכושר ותזונה

מזל טוב על נקיטת צעד כדי להיכנס לכושר ולהרגיש נהדר. אנשים חושבים שיוכלו להשיג גוף מפוסל מאכילת ג'אנק פוד וצפייה בטלוויזיה כל היום. אבל זה פשוט לא יקרה. למרות שהכניסה לכושר נשמעת כמו תהליך ארוך ובזבוז זמן, ללהיות בכושר יש השפעות חיוביות רבות. אם אתם רוצים להתחיל את המסע לגוף טוב יותר כדי להרגיש טוב, הנה כמה טיפים:

התעמלות מדי יום

התעמלות מדי יום לפחות שעה. אתם לא צריכים להרוג את עצמכם, ריצה קלה, אימון משקולות עם משקל קל וכו', אבל אתם צריכים לעשות איזושהי פעילות גופנית מתונה בחיי היומיום. אם אתם מחפשים להשיל כמה קילוגרמים במהירות, עשו אימון בעצימות גבוהה יותר. לדוגמה, צאו לטיול בקצב מהיר למשך שעה. לחלופין, אתם יכולים לרוץ ולקבוע מרווחים מסוימים ולרוץ במהלך אותה שעה. וודאו שאינכם סובלים מכאבים עזים במהלך האימון. רק אזהרה, השרירים שלכם יכאבו לאחר אימון בעצימות גבוהה. זה אולי מעצבן, אבל זה אומר שגופכם משתנה לטובה. הקפידו להישאר נינוח, לעשות מתיחות ולאכול אוכל עם כמות מכובדת של חלבון לאחר כל אימון. החלבון עוזר לשמור על השרירים ולשרוף את השומן בבנייה מחודשת.

אכלו את המזונות הנכונים בכל ארוחה

לא משנה כמה הבטן אומרת לכם ללכת על ממתקים על פני אוכל בריא, נסו להתרחק מממתקים. סוכר וממתקים לא יעזור לכם להיכנס לכושר. גם אם זה רק ממתק יחיד, בסופו של דבר זה יוביל לצבירת שומן. פירות וירקות הם הדבר הטוב ביותר לאכול. תפוחים, למשל, עושים עבודה טובה כדי לגרום לבטן להרגיש מלאה עד 3 עד 4 שעות. ירקות ירוקים כמו שעועית ירוקה וברוקולי שומרים על מערכת העיכול נקייה. כמו כן, איכלו בשרים רזים כמו הודו ועוף. מאכלי ים כמו דגים הם גם אלטרנטיבות נהדרות. מזונות אלה מלאים בחלבון וחומרים מזינים בריאים כדי לעזור לשמור על כושר ואת השרירים להיות מוכנים לאימון. חילוף חומרים טוב נובע מארוחות קטנות. נסו לתכנן לאכול שש פעמים ביום ולהגדיר מנות קטנות יותר, במקום לאכול שלוש ארוחות גדולות לאורך היום. זה גם יעזור לכם למצוא את עצמכם קלילים יותר כשאתם מתאמנים. הסיבה לכך היא שיהיה לכך פחות אוכל במערכת העיכול, מה שאומר שיהיה לכם יותר אנרגיה לקראת האימון.

עקבו אחר קלוריות וצריכת מזון לאורך היום

מעקב אחר כמות הקלוריות שאוכלים ביום יעזור בתכנון האימון הגופני. האם אי פעם חשבתם מדוע הגוף של מפתחי הגוף כה גדול? הסיבה לכך היא שהם מתכננים את הארוחות ולוקחים יותר קלוריות בריאות מהאדם הממוצע. מצד שני, ירידה במשקל וחתירה לגוף רזה יותר כרוכה בפעילות גופנית רבה יותר מאשר קלוריות שנבלעות.

הקפידו להירדם

למרות שלרובנו יש שעות עבודה רבות של שמונה שעות במהלך היום או הלילה, שינה זה חיוני כדי להטעין את סוללות הגוף. שש עד שמונה שעות שינה ימשיכו את הגוף לאורך כל היום, אך אם אתם מרגישים עייפים בכל שלב אחרי שהגעתם הביתה מהעבודה, בכל אופן קחו תנומה קטנה לפני אימון. נסו לנמנם רק כחצי שעה. זה ימנע מכם להישאר ערים עד מאוחר יותר בלילה.

הישארו במוטיבציה

מפתח חשוב להיות בכושר הוא להציב יעדים ולשמור על הלך רוח חיובי. אם אתם נשארים חיובים, תוכלו לדחוף את עצמכם להשיג את הגוף המתאים שתמיד רציתם.

אם גם אותך מעניין להיכנס לתחום ייעוץ התזונה, ללמוד רבות על התחום , לצבור ניסיון, להכיר מומחים מובילים בתחום ולעזור לאנשים רבים להגשים את חלומם.

לחץ כאן והשאר את פרטייך האישיים ונחזור אלייך עם מידע נוסף.