הטבעונות בשנים האחרונות נעשתה יותר ויותר פופולרית בקרב אנשים רבים ביניהם גם ספורטאים. הדעות אצל מומחים בתחום חלוקות יש הטוענים כי אימוץ אורח חיים טבעוני יכול לעזור לספורטאי להגיע להישגים טובים יותר בקלות וחלק אומרים בדיוק את ההפך, יש מספר דברים חשובים שכדאי לדעת על תזונה טבעונית ואימונים. אפשר לצרוך הרבה חלבון מתזונה טבעונית. 

חלבון לא נותן לך אנרגיה לגוף כדי לבצע אימוני סיבולת אך הוא מועיל לבניית השריר והתפתחותו. תזונה טבעונית יכולה לספק הרבה חלבון אתה יכול להשיג חלבון באיכות גבוהה מצמחים השורה התחתונה היא שיש הרבה ספורטאים טבעונים בחוץ שעושים שמגיעים לתוצאות מעולות כל אחד בתחומו פיתוח הגוף, כדורסל, כדורגל וכו'.

מקורות חלבון טבעוניים כמעט אף פעם לא יתאימו ליחס החלבון-לקלוריות שיש במאכלי בשר, כך שתצטרכו לאכול יותר מזון טבעוני כדי להכניס את כמות חלבון מספקת לגופכם. זה בסדר לצרוך כמות קלוריות גדולה במידה ואתם רוכבים או רצים בצורה מקצועית למרחקים ארוכים ולזמן רב, זאת כדי להעניק לגוף את האנרגיה הדרושה לו כדי להשלים את האימונים מסוג זה . אך במידה ואתה זקוק לצריכה נמוכה יותר של קלוריות, כמו בתהליך של ירידת משקל או אם אתה ספורטאי שזקוק להרבה חלבון ביחס לקלוריות שלהם, סביר להניח שתצטרך להשתמש באבקת חלבון על בסיס צמחי.

אם אתה נוקט בגישה שישנן דרכים רבות לבנות תפריט תזונה לספורטאים ושתפריט טבעוני הוא אחת מאותן דרכים רבות אין זה מפתיע אותנו. נהפוכו, עמדת האקדמיה לתזונה ודיאטה והמכללה האמריקאית לרפואת ספורט ואחרים. עם זאת, אין שום הוכחה משכנעת לכך שתזונה טבעונית טובה יותר לספורטאים מאשר תזונה שאינה מבוססת על מאכלים טבעוניים. ולנו נותר להמליץ לכם ללכת ולבדוק מה היא השיטה היעילה והטובה ביותר עבורכם בעזרתה תוכלו להגיע לתוצאות מעולות, ולא פחות חשוב להנות מהדרך.

אם גם אותך מעניין להיכנס לתחום ייעוץ התזונה, ללמוד רבות על התחום , לצבור ניסיון, להכיר מומחים מובילים בתחום ולעזור לאנשים רבים להגשים את חלומם.

לחץ כאן והשאר את פרטייך האישיים ונחזור אלייך עם מידע נוסף.