בהשראת מישל טרוני

מומחה לכושר ותזונה

מה הם אימוני כוח ?

אם עוד לא הכרתם, זה הזמן להכיר את אימוני הכוח שהם בעצם אימונים הנקראים אימונים אנאירוביים המתבצעים בדרך כלל בחדר כושר עם משקולות ומכשירים. 

במה יועילו לכם אימוני הכוח? 

חיזוק השרירים יכולים לעזור במניעת פציעות ולעזור לכם לנוע טוב יותר בחיי היום יום, בין אם אתם מבצעים פעולות יומיומיות כמו עלייה במדרגות, בנוסף אימוני כוח משפרים גם את צפיפות העצם שלכם וכך זה עוזר למניעת שברים. כמו כן, אימוני כוח עוזרים לשריפת קלוריות גם בזמן מנוחה.

מאיזה גילאים מומלץ להתחיל אימוני כוח?

מומלץ להתחיל להתאמן אימונים אנאירוביים החל מגיל צעיר לבניית העצמות וחילוף חומרים זריז, תקין ויעיל. בנוסף מומלץ לבצע אימוני כוח גם בגיל בוגר ואף מבוגר, זה מונע אובדן מסת שרירים – עם השנים הנטייה הטבעית היא ירידה במסת השריר. בנוסף, מחקרים מראים שאמוני כוח עוזרים גם לשמור על בריאות הלב על ידי הורדת לחץ הדם שלך ושיפור רמות הכולסטרול.

טיפים שיהפכו את האימונים לאפקטיביים 

אם אחת מהמטרות שלכם השנה זה להיות יותר בכושר – להעלות במשקלים בחדר כושר, לרוץ יותר או להזיע יותר, עשו זאת בצורה היעילה ביותר שתעזור להגיע למטרה הרצויה בכך שתהיו עקביים ותתאמנו בצורה חכמה. בין אם אתם ספורטאים מנוסים או שאתם חדשים בתחום הכושר, להלן טיפים לאימון כדי להביא את רמת הכושר הגופני שלכם לשלב הבא. זכרו, ביצוע כל סוג של פעילות גופנית הוא צעד ראשון נהדר.

תתעוררו עם כוס קפה לפני אימון בוקר

הקפאין בכוס קפה לפני האימון מסייע בהמרצת מערכת העצבים המרכזית שלכם. בנוסף לעלייה בביצועים, מחקרים מראים שהוא יכול לגרום לאימונים להרגיש טוב יותר, כך שיש סיכוי גבוה יותר שתרימו יותר 😉 מומלץ לשתות חצי שעה לפני האימון.

היכנסו לחדר כושר עם תכנית כתובה מראש

תכנית פעולה לפני שאתם נכנסים לחדר הכושר יכולה לעזור מלהימנע מהסחות דעת ולהיות חדי מטרה בזמן שאתם מחליטים מה לעשות הלאה.

עליכים לדעת:

*אילו תרגילים אתם מתכוונים לעשות

*איפה אתם הולכים לעשות אותם 

*באיזה סדר

כדאי גם שתתכננו תכנית ב', למקרה שאחד המתקנים בחדר כושר או שטח הרצפה שתכננתם להשתמש בהם יהיו תפוסים. 

בניית המיינדסט הנכון

כדי להגיע לביצועים ולתוצאות המקסימליות כבר בדרך לחדר הכושר תשמעו סרטון מוטיבציה ובמהלך האימון תשמעו שירים שגורמים לכם להיות במרץ. דבר נוסף שיעזור לכם להתרכז באימונים ולהיות חדים בביצועים בחדר כושר, בזמן האימון – שימו את הטלפון על שקט. 

זכרו, האימון הוא הזמן שבו אתם משקיעים בעצמכם.

התחילו את האימון בכמה מתיחות דינמיות

מתיחות דינמיות הן אחד ממרכיבי הליבה של כמעט כל חימום. מתיחות דינמיות בשונה ממתיחות סטטיות מעלות בהדרגה את חום גופכם ואת קצב הלב, המתיחות מתחילות לחמם את השרירים ולהכין את גופכם לפעילות. בנוסף, חימום דינמי מסייע גם בשיפור והגדלת טווחי התנועה במהלך הביצועים בחדר כושר. התאמת המתיחות תתבצע על פי סוג האימון שתעשו.

אם גם אותך מעניין להיכנס לתחום ייעוץ התזונה, ללמוד רבות על התחום , לצבור ניסיון, להכיר מומחים מובילים בתחום ולעזור לאנשים רבים להגשים את חלומם.

לחץ כאן והשאר את פרטייך האישיים ונחזור אלייך עם מידע נוסף.