על קהלים מקוונים רגילים לזרוק מודעות ותוכן מכל כיוון. עדכון מדיה חברתית עמוס מתחיל להיראות כמו טשטוש אינסופי של סיפורים מקוטעים. לקוחות צריכים לראות את הצעת הערך שלכם לפני שהם יחקרו אותה יותר. החדשות הטובות הן שאנשים עוקבים אחר התוכן, פתוחים יותר לקריאה לפעולה. למעשה, 75 אחוז (לפי סקרים) מהמשתמשים נוקטים בפעולה, כמו ביקור באתר, קניות או חיפוש ברשת, לאחר שאהבו פוסט באינסטגרם. ללמוד כיצד להגדיר אינסטגרם לעסקים זה קל, במיוחד אם אתם כבר משתמשים בפייסבוק. מבחינה עסקית, אינסטגרם היא פשוטה מאתרים לדוגמא. אתם יכולים להשתמש בסיפורי מיקרו חזותיים כדי לגלות מה משעשע את הקהל, ולצמוח במהירות. בצעו את הצעדים הבאים ליצירת פרופיל והתחילו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם.

הורידו את האפליקציה

אם מעולם לא השתמשתם באינסטגרם, התחילו בהורדת האפליקציה. אינסטגרם זמינה לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים דרך חנויות האפליקציות Apple iOS, Google Play ו- Windows. האפליקציה מכוונת למכשירים ניידים, וכנראה תשתמשו בסמארטפון או טאבלט במשך רוב פעילות הפרסום. אתם יכולים לבקר באתר אינסטגרם או להשתמש באפליקציה במחשב שולחני עם האפשרויות האלו עובדות טוב יותר עבורכם.

צרו חשבון

הפעילו את האפליקציה וצרו חשבון באחת משתי דרכים: 

אפשרות 1: הירשם באמצעות כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון ולהזין שם משתמש.

אפשרות 2: אם יש לכם חשבון פייסבוק, ניתן להתחבר עם אותו מידע ולקשר את החשבונות.

כבר יש לכם חשבון? פשוט היכנסו ישר לדף הפרופיל. התחברו לפייסבוק.

כברירת מחדל, אתם מתחילים עם פרופיל אישי. כדי להשתמש באינסטגרם לעסקים, עליכם לחבר את חשבונכם לעמוד עסקי בפייסבוק. לחצו על סמל הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה של המסך. בפינה השמאלית העליונה של הדף, פתחו את תפריט ההגדרות. בעמוד הבא גללו מטה עד שתראו "מעבר לפרופיל עסקי." לחצו על מצגת הפרומו עד שתתבקשו להתחבר לפייסבוק. בחרו "בחר עמוד" והגדירו את הדף ל"ציבורי". לחצו על" אישור." בשלב הבא אינסטגרם מבקשת רשות לנהל את דפי הפייסבוק שלכם. עיינו ברשימת הדפים העסקיים בפייסבוק שכבר יצרתם. בחרו את הדף הימני ולחצו על "הבא". רק מנהל בחשבון יכול להשלים שלב זה. לא תראו את הדף אם אתם רק משתמש מורשה.

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו 0502277155 או השאירו פרטים

השלימו את הגדרת הפרופיל

לסיום הגדרת הפרופיל שלכם, הזינו דוא"ל, מספר טלפון. וכתובת לעסק שלכם. עליכם למלא לפחות אחד משדות אנשי הקשר האלה כדי להמשיך. חלק מהמידע ימלא אוטומטית אם הוא כבר מופיע בדף הפייסבוק שלכם. לחצו על "בוצע" ותעברו לפרופיל שלכם. סמל גרף חדש אמור להופיע בראש אפליקציית אינסטגרם. זהו דף התובנות שלכם, שבו אתם יכולים לעקוב אחר מבצעים וסטטיסטיקות מעורבות. בכל עת אתם יכולים לחזור לדף הפרופיל ולחזור לחשבון אישי.

צרו דף עסקי חדש

אם עוד לא יצרתם דף עסקי בפייסבוק, אתם יכולים לעשות זאת במקביל. כאשר אתם מקבלים את האפשרות לבחור דף, בחרו "צור עמוד" בתחתית המסך. קבעו כותרת לדף, ובחרו בקטגוריה המתארת ​​את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

כמה אפשרויות כוללות:

ספרים ומגזינים, מותגים ומוצרים, מוזיקה, ספורט, אירועים, עסקים מקומיים, אתרים ובלוגים. 

בחרו קטגוריית משנה כדי לעזור לאנשים למצוא את הדף שלכם בחיפושים. לדוגמה, אם השתמשתם ב"עסקים מקומיים "כקטגוריית משנה, יש לכם אפשרויות, כגון בר, שיפוץ בית או אומנויות ובידור. לחצו "הבא."

ערכו את הפרופיל שלכם

חזרו לדף הפרופיל שלכם ולחצו על "ערוך את הפרופיל שלך." כאן תוכלו להוסיף קישור לתמונה, ביוגרפיה ואתר. אם עברתם מחשבון אישי, שקלו לשנות את התמונה, השם ושם המשתמש כדי לשקף את העסק שלכם. השימוש בלוגו ושם העסק של המותג שלכם מקל על הלקוחות למצוא אותכם באינסטגרם. אתכם יכולים ליצור לוגו בתוך דקות אם עדיין אין לכם כזה. ה"ביולוגיה" היא ההזדמנות להכניס שפה, קישורים או hashtags ממותגים לפרופיל שלכם. תצהירו בקצרה על מה העסק שלכם עושה או כיצד אתם מסייעים ללקוחות. זכרו, אתם חופשיים להשתמש בנימה סתמית יותר באינסטגרם, גם אם העסק שלכם שמרני. מעת לעת, מותגים רבים משנים את הביוגרפיה שלהם כדי להציג מודעות מהנות בעמוד הראשי.

הזמינו אנשי קשר כדי לעקוב

נצלו את כל העבר שלכם כדי לבנות אנשי קשר באופן מקוון. בתפריט ההגדרות, השתמשו באפשרות "הזמן חברים בפייסבוק" כדי לשלוח הודעה לכל רשת הפייסבוק שלכם. אתם יכולים להשתמש באפשרות "הזמן חברים" כדי לגשת לרשתות אחרות, כגון Gmail, LinkedIn, Twitter או Yahoo! אנשי קשר. ככל שיש לכם יותר עוקבים, זה נותן אמינות רבה יותר למדיה החברתית העסקית שלך.

מלאו את הגלריה שלכם

התחילו להוסיף תמונות לגלריה. הדבר הטוב ביותר באינסטגרם הוא היכולת להמציא מחדש תמונות ישנות על ידי הוספת פילטרים. משתמשים אוהבים את האותנטיות של הפלטפורמה, כך שאינכם זקוקים למיומנויות מקצועיות כדי לספר סיפורים מעולים. לחצו על לחצן "הוסף" כדי לפתוח גלריה בטלפון שלכם. אתם יכולים לבחור את החץ הנפתח בראש המסך כדי לקבל תמונות ממקורות אחרים, כגון Google Drive. ברגע שאתם יודעים להשתמש באינסטגרם לעסק, אתם יכולים ליצור סיפורים כדי לעודד מעורבות. סיפורי אינסטגרם הם אוספי תמונות או וידאו קצרים שנעלמים לאחר 24 שעות. תכונה פשוטה זו היא דרך יעילה לחלוק את העוקבים שלכם רגע מצחיק, חינוכי או מחמם את הלב. אפילו יותר טוב, יש לכם דרכים בלתי מוגבלות להיות יצירתיים עם סיפור "סטוריז". הציגו מוצר שמתעורר לחיים במעבדת המזון שלך. הציעו הדרכה של 10 שניות לניקוי המרזבים. הצחיקו את הקהל שלכם באמצעות פילטרים מצחיקים בתמונות הצוות. אינסטגרם אולי נראית מאיימת בהתחלה, אך הפוסטים החזותיים הקצרים מקלים על לימוד מהיר ומתחברים לעיתים קרובות עם מעט מאמץ. חשבון אינסטגרם מרתק הוא חלק מנוכחות מקוונת חזקה. ודאו שיש לכם את כל הכלים הדיגיטליים שאתם צריכים כדי לגדול.

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו 0502277155 או השאירו פרטים

בהשראת דניס צ'רקוב,

מומחה קריאייטיב ותוכן ויראלי.

תוכן וקריינות – אריאל אהרוני

מומחה לשיווק | יועץ משכנתאות