הראפר האגדי בן ה -47 לו שלל להיטים שזכו להצלחה עולמית מזה שנים הודיע ​​כי אולפן המוזיקה שלו, Shady Records, ישתתף בקמפיין #BlackoutTuesday, תנועה שהחלה בתעשיית המוזיקה כדי לסמל עמידה נגד אי צדק כלפי אוכלסיות שונות בחברה על רקע גזעני. כאות הזדהות עם הקמפיין אנשים רבים ביניהם אושיות רשת בעלי עסקים ומשתמשים שונים מעלים תמונה של ריבוע שחור במדיה החברתית בין אם זה בעמוד הפיד שלהם או בסטורי.

"הצטרף אלינו למאבק על שינוי ,ביום זה #BlackoutTuesday נקדיש את זמננו ומאמצינו לסייע במניעת אי צדק חברתי ונחקור דרכים לסייע במאבק נגד אי השוויון על רקע גזעני." כתבה חברת התקליטים המצליחה מהעיר ניו יורק בטוויטר. גרפיקה שנכללה בפוסט קוראת למעריצים לתרום למרכזים התורמים במאבק זה וכן לחתום על עצומות "לתמיכה בצדק" עבור ברונה טיילור, ג'ורג 'פלויד ואחמוד ארברי.

האמנים Bad Meets Evil, D12, Slaughterhouse ו- Yelawolf חתומים בחברת התקליטים של הראפר המצליח (יש הטוענים המצליח בהיסטוריה). אך לא כולם בענף המוסיקה חושבים ש- #BlackoutTuesday, היא דרך יעילה לתרום לתנועה החברתית. "עלינו להפיץ מידע ולהיות רועשים כתמיד בדרך שלנו ", כתב Lil Nas X בטוויטר.

יש מנהיגים בקהילה מוטרדים מכך שמי שמפרסם ריבועים שחורים כדי לאותת על תמיכתם ב- #Blackout יום חמישי משתמש בחשיפת ה- ההשטאג #BlackLivesMatter. "כשאתה מפרסם בחשבון הפרטי שלך את התמונה עם הריבוע השחור אל תשתמש בהשטאג של- #BlackLivesMatter," אמר ליזו בסרטון אינסטגרם. "זה מציף את חיפוש של ההשטאג רק בתמונות שחורות במקום במידע." ההסבר לדבריובמקום להציף את המדיה במידע חשוב אודות המאבק המדיה תהיה מוצפת ריבועים שחורים שאומנם מביעים הזדהות עם המצב אבל לא תורמים להגברת המודעות של הציבור הרחב על המצב השורר באמריקה בימים אלה ובכלל בעת האחרונה ויש שיגידו שעוד הרבה לפני כן.