בהשראת יובל זליכה
מומחה למסחר באיביי

בין אם אתם עומדים לפתוח עסק בקרוב ב- eBay ובין אם אתם עם עסק קיים אך מוכנים לקחת את העסק הקיים לשלב הבא, הרכבנו טיפים למכירה מוצלחת ב- eBay מפאנל המומחים שלנו עם ידע רב וניסיון מוכחות בשטח.

לשיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחה לנכסים דיגיטליים וחנויות אינטרנטיות

עשו את שיעורי הבית שלכם, מה למכור?

מכרו את מה שאתם יודעים ומכירים היטב. אם אתם מבינים באופנה, מכרו את זה. אם אתם מבינים בגולף, מכרו ציוד גולף וכן הלאה. 

מצאו מוצרים המשלימים זה את זה 

אל תתחילו עם מוצר או קו מוצרים אחד בלבד.  דרך יעילה לבנות מאגר לקוחות ב- eBay היא להציע מוצרים המשלימים זה את זה, ביניהם תוכלו לקדם ולהניע לקוחות מאחד לשני. 

למדו את המוצרים שאתם מנסים למכור 

למדו על המוצר לפני שאתם כותבים את התיאור מוצר.אם אתם מתארים את הפריט בצורה שגויה, הקונים עשויים להרגיש את זה. חמור מכך, הקונים יכולים להחליט שלא לקנות אף אחד מהפריטים האחרים שלכם אם הם תחת הרושם שאתם לא יודעים מה אתם מוכרים.  ככל שיש לכם מידע נכון יותר ואתם משתמשים בו, כך תהפכו אמינים בעיני הקונים.  אם אתם מעתיקים דף מוצר, השתדלו להוסיף לתיאור מהידע שלכם ומזווית שונה.

בחרו שם קצר וקליט 

בחר שם שלקונים יהיה קל לזכור. שם קצר וקליט יעזור מאד לקונים לחזור בצורה אורגנית לחנות שלך ברגע שהם חוו חוויה טובה מהשירות או מהמוצרים שלכם.

ספקו תיאור פריט מלא וספציפי עם כמה שיותר תמונות ברורות ומפורטות  

פרטו בבירור את התנאים וההגבלות שלכם, כמו גם מדיניות משלוח, החזרות, ואחריות. אתם יכולים להשתמש בתבנית קיימת כדי לעזור בהפרדת התנאים וההגבלות לקטעים ולהדגיש אותם בנקודות בולטות, כך שהגולשים יוכלו לקרוא אותם בקלות.  

השתמשו בתכנות וכלי אוטומציה 

כיום ניתן לייעל את העבודה ואת הזמן שלכם בעזרת כלי אוטומציה מתקדמים אשר יכולים לחסוך לכם המון זמן, מאמץ, ואנרגיה. כך אתם יכולים להתרכז במה שחשוב באמת – להגדיל את הרווחים ! 

בקשו ביקורת! 

לאחר שנשלח הפריט, עקבו אחר המשלוח וודאו שהיא הועברה. שליחת הודעה מהירה לקונה, בקשת משוב והאם הפריט היה משביע רצון. 

 הלקוחות ראשונים

ספקו מענה מהיר, מדויק ואדיב לכל שאלה שיש ללקוחות שלכם. אנשים כנראה ירצו לעשות אתכם עסקים שוב אם הם יקבלו מכם תגובה נעימה. 

לעולם אל תשכחו שהלקוח הוא המלך

כאשר יש ספק, חשבו תמיד כמו קונה. כך תוכלו לחזות טוב יותר מה הקונים רוצים ולתכנן את העסק שלכם בהתאם.  התייחסו ללקוחות שלכם כמו שהייתם מתייחסים לאורחים בבית שלכם. תהיו טובי לב ומבינים. תהיו מוכנים לעזור להם כשיש בעיות. 

טפחו את מאגר הלקוחות שלכם לרשימת תפוצה

זה מכרה זהב. אתם יכול להשתמש ברשימת תפוצה כדי לשווק כל אחד מהפריטים החדשים שלכם ישירות ללקוחות קיימים. לדוגמה, לצרף לווצאפ או למייל. רק תשאלו אותם שזה בסדר לשלוח להם מוצרים איכותיים וזולים לפני. 

אל תגבילו את עצמכם לקונים בארצות הברית וזכרו כלל פשוט עבור קונים שאינם מארה"ב

הרבה מותגים פופולריים שקל להגיע אליהם בארצות הברית. בדקו אופציות למכירת מוצרים ריווחיים באיביי גרמניה, אוסטרליה ועוד. ציינו דולרים ארה"ב בלבד – US Dollars. אם קונה שולח לכם 20 דולר קנדיים אתם תהיו בהפסד, כמה הפסד ? תלוי בשער החליפין הנוכחי. 

רכשו ידע של מומחים עם ניסיון ותוצאות בתחום

זכרו שזמן זה כסף. אנשים לפעמים שוכחים לחשב את הזמן שלוקח להם ללמוד ולהבין מה עובד ומה לא עובד. ממה מומלץ להימנע ואיזה טעויות נפוצות סוחרים מתחילים עושים. ברוב מוחלט של המקרים משתלם לשלם לאנשי מקצוע מנוסים שעשו את הטעויות ולמדו מהם. לרוב, רכישת ידע בתחום המסחר האלקטרוני, חנויות אינטרנטיות ונכסים דיגיטליים זול משמעותית מלימודים באוניברסיטאות ובמכללות שונות.

ידע שווה כסף במיוחד בתחום שאין עלות של של שכירות, מלאי, עובדים וכדומה. שקלו להיוועץ באנשי מקצוע בתחום כדי להבין האם הקמת נכס דיגיטלי משלכם מתאים עבורכם. תוצאות של תלמידים, אשר התחילו לסחור באיביי באמצעות ליווי צמוד והדרכה מיובל זליכה וסוחרים וותיקים נוספים.

לשיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחה לנכסים דיגיטליים וחנויות אינטרנטיות